Moje ciążowe gadżety

15:21

Bez czego nie wyobrażam sobie tych 9 miesięcy?


Poduszka ciążowa
Na początku jawiła mi się jako zbędny przedmiot, teraz- nie wyobrażam sobie bez niej życia. Mam poduszkę w kształcie litery C, jej minusem jest to, że jest tak wygodna, że w nocy zdarza się, że "ktoś ją pożyczy". Przyda się też wkrótce- do karmienia.





Olejek Hipp Mamansaft
Doskonale nawilża i ujędrnia. Bez konserwantów czy parabenów. Dla mnie bardzo przyjemny i nienachalny zapach- co zwłaszcza w pierwszym trymestrze nie było bez znaczenia.




W Paryżu dzieci nie grymaszą Pamela Druckerman
Świetna książka, bardzo podoba nam się podejście do posiłków i jedzenia jako takiego. Mam nadzieję, że uda się zastosować w praktyce. 


A co u Was się sprawdziło?


0 komentarze

Popularne posty

zBLOGowani.pl